13 Apr 2011

Gave shopping!

Når man nu ikke kan shoppe til sig selv hver dag (kunne godt men økonomien rækker ikke) så er det næstbedste vel at shoppe til andre!
Så heldig var jeg i dag, da jeg skulle finde en gave til en kollega. Jeg fandt en fin gave til hende og havde så samme tid mulighed for at dåne lidt over ting til mig selv, som jeg gerne ville eje :)

Vil bl.a. gerne eje nogle af de her lækre produkter fra Karmameju



Salt Body Scrub - giver så blød så blød hud.

Body Oil - er perfekt efter en god gang scrub :)
Og som prikken over i'et til selvforkælelse - et lækkert duftlys

 Desuden er Karmamejus produkter 100% fremstillet uden brug af parabener, syntetisk parfume, petrokemikalier, SLS/SLES, phthalater og sulfater.

Jeg får helt lyst til et lækkert langt bad.. Hvad får I tiden til at gå med i aften? Desperate Housewifes er netop begyndt, så jeg vil slå benene op og læne mig godt tilbage :)
I må have en skøn onsdag aften!

No comments:

Post a Comment