1 Apr 2011

Endelig fremme :)

Så er jeg endelig fremme i det svenske og ihh hvor er det altså bare skönt :) Jeg synes turen i dag virkede helt vild lang, men noget god läsning hjalp selvfölgelig på det !!
Vi har netop spist aftensmad og skal nu bare slappe af med en god film og en hel masse Godis :) - Jeg går altid fuldständig amok i blandet slik heroppe, fordi det simpelthen er så vildt billigt. Det koster kun 69 SEK kr. for 1. kg, det vil sige at når jeg blander en pän lille pose på et halvt kilo, så skal jeg kun ligge 35 kr. og vi snakker svenske, det er jo närmest hvad jeg giver for de 150 g. hjemme... Så ja, den står på Godis og film i aften :)

Jeg håber I nyder jeres fredag aften ligeså meget som jeg gör :)
Mange knus fra det svenske
Puss ;)

Håber I kan bäre over med det svenske tastatur henover weekenden!

No comments:

Post a Comment