12 Apr 2011

Abercrombie & Fitch

Sikke en våd tur det var hjem fra arbejde - jeg bliv gennemblødt :(!!
Jeg er nu tørret og er trukket i et afslappende outfit. Bl.a denne lækre og super bløde trøje, som jeg for mange år siden købte i Abercrombie & Fitch i San Diego. 


I vinters åbnede butikken på Købmagergade i København. 
På sin vis er butikken et besøg værd. Konceptet er SÅ gennemført amerikansk at det er helt sjovt :) - Tøjet er sprøjtet med parfume, butikassisterne er mandlige modeller castet til deres job og de står gerne og tager i mod i døren i bar overkrop. Så ja, hvis I ikke allerede har været forbi, så gør det for oplevelsens skyld :)

Nåh nu vil jeg slappe af på sofaen med en skål müsli og et 90210 episode. Det er ikke ofte jeg når det længere :)
God eftermiddag

No comments:

Post a Comment