3 Apr 2011

3. april - Söndag.. en regnful én af slagsen


God formiddag må det vist blive nu!! Vi er blevet färdige med morgenmaden - det var skönt at sove lidt länge for en gangs skyld, tror nu nok manden kunne väre blevet mange flere timer i sengen, han er ikke lige frem et A menneske :) - Men jeg fungerer nu bedst, når jeg får noget ud af dagen. Jeg elsker selvfölgelig også at sove länge, men jeg kan altså ikke blive liggende til midt op på dagen, som jeg kunne för hen... Det er spild af tid föler jeg ;)!!
Nåh men i går aftes havde vi bare en stille og rolig aften med pizza og massere af chokolade til dessert.

I dag drömmer jeg mig tilbage til solen i London, vejret er super kedeligt og det regner her og er helt gråt udenfor.
På vej til Camden...
På Camden Marked - jeg kan vist ikke rigtig holde pause uden at spise et eller andet ;)

I må have en fantastisk söndag - jeg håber vejret er bedre hos jer uanset hvor I befinder jer!
Nu vil jeg nyde de sidste par timer med manden, inden turen går tilbage til Köbenhavn
Vi ses senere - Puss

No comments:

Post a Comment