23 Mar 2011

Leger lidt med tingene..

Jeg sidder og leger lidt med layout og aps'ne her på bloggen. Jeg har ikke helt bestemt mig for, hvordan det lige skal se ud, og synes det er lidt sjovt at prøve mig lidt frem. Så ja, hvis I synes tingene sådan ændrer sig og rykker rundt, så er det altså bare fordi jeg stadig sidder her og eksperimenterer med det hele!

Håber I har haft en god dag indtil videre? Jeg har nydt solen efter arbejde og er lige blevet færdig med at spise aftensmad.
Jeg er bare altid SÅ sliksulten efter jeg har spist aftensmad og næsten ligegyldigt hvor mæt jeg er, så kan jeg spise et eller andet sødt. Har I det på samme måde? Hvis I har nogen gode fif til, hvordan I bekæmper jeres sukkertrang, så giv endelig ud af dem :)

Tror vist jeg vil slippe tastaturet for i dag og hvile mig lidt. Er det ikke noget med at der kommer Desperate Housewifes her til aften??

God aften!

No comments:

Post a Comment