24 Mar 2011

24. marts

Jeg kom op kl. 6.20 og nåede derfor ud på en lille morgen løbetur - det er altid så hårdt at få mig selv motiveret til det, men det føles simpelhent så skønt så snart jeg er ude. 
Jeg læste en lille artikel i går, med kvinder der virkelig har indset at de bare ikke synes at det er sjovt at løbe. Men som én af dem sagde, hun løber simpelhent fordi hun kan. Mon det kan blive den nye motivationsfaktor når uret ringer kl. 6.15 - "Jeg løber fordi jeg kan, jeg løber fordi jeg kan" Jeg vil da i hvert fald give det et forsøg :)

Jeg har taget min gamle top på fra Stina Goya by Weekday på i dag, synes stadig den er fin og farvet er sådan dejlig forårsagtig - Jeg glæder mig helt vildt meget til hendes nye kollektion for Weekday kommer her midt april... Så skal der shoppes!


Ha' en fantastisk dag :)

No comments:

Post a Comment