15 Nov 2013

A NEW/ANOTHER BEGINNING

Der har været MEGET MEGET stille her de sidste par måneder. Jep. Det er grundet speciale skrivning men lige så meget, at jeg har grublet over, hvad jeg skulle stille op med bloggen. Jeg har ikke helt kunne finde ud af, hvad det lige skulle være. Derfor valgte jeg, både spontant og gennemtænkt, at skabe et nyt lille univers. Det har jeg gjort på www.jothorne.blogspot.com. 
Jeg har valgt at skabe en ny blog med lidt andre rammer. Og samtidigt ikke rigtigt. Den nye blog kommer også til at indeholde de ting jeg holder af og interesserer mig for, men jeg tænker ligeledes at det er et forum for lidt flere tanker og personlige indlæg måske. Jeg håber at I har lyst til at kigge forbi, men ingen tvang. Herfra. Men nu ved I at jeg kommer til at findes derover. Jeg sletter ikke denne blog. Jeg synes at det er sjovt at se tilbage på tiden her.
Måske denne tekst blev lidt rodet. Men essensen er vel, at jeg nu findes her i stedet for :-) 

Happy Friday
Xx Jo

Just wanted to let you guys know, that I have created a new and more personalized univers for myself at www.jothorne.blogspot.com. I won't erase this blog (love looking back) but I will be blogging from my new blog instead. You guys are more than welcome to click by and follow if you want.  

Happy Friday
Xx Jo

2 comments: