22 May 2013

TRAINING CRAVINGS


Bag // Stelle McCartney, Sneakers // Nike Free TR III printed, Tights & Pink tank top // H&M, Purple top // Stella McCartney Seamless strap tank
God formiddag! Jeg er fuld af energi her til morgen, startede nemlig dagen med en skøn time i motionscentret med en skøn pige af slagsen og det er altså virkelig noget der giver god energi til resten af dagen. I det hele taget er jeg kommet ind i et skønt trænings flow (det er altid sådan lidt i perioder, sådan noget jo), men lige nu kører det og jeg bliver simpelthen i så godt humør af det! Derfor craver jeg også en masse lækre træningstøj og andet godt dertil. For mig giver det en forskel hvilket materiale jeg træner i og hvordan tøjet sidder på mig. Derfor vil jeg engang imellem gerne opdatere min træningsgarderobe også. Jeg har fundet lidt blandet skønheder her, alle ting, som godt måtte komme med mig til træning. Jeg håber at I har en lige så skøn dag og at disse fine sager også er til inspiration til en opdatering af jeres træningsgarderobe (hvis dette altså behøves ;)) God dag! 

Translation: I have a really good flow with my training these days and I really love the positive effect it gives to my mood and boby. I started today with a session at the gym with a sweet girl. A perfect way to start of the day! To me it matters what I wear while training. The fit and the material of my training clothes does make a difference to my training and the way I feel doing it. I like to update my training wardrobe as well, so I have a few cravings these days. Hope you find it inspirational if you are looking for some new training items as well! Have a good day!

2 comments:

  1. Jeg har fundet inspiration, jeg træner nemlig også flere gange om ugen!
    Den energi man får er, som du selv siger, virkelig fantastisk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvor dejligt at høre :) og skønt at du også får tid til træningen, energien er nemlig helt fantastisk :-)

      Delete