13 May 2013

NIKE AIR MAX 1





Dilemma! Jeg vil gerne have mig et par air max 1 denne sæson, men jeg kan ikke helt finde ud af, hvilket par det skal være. Der findes så mange fine af slagsen. Jeg vil nok gerne have nogle som jeg synes er fine i længere tid og nogen som ikke er for skrigende. Jeg har fundet disse fire par som alle kunne være et godt bud. Hvilket par synes I bedst om? Jeg kan vildt godt lide de sidste to par, men jeg tror vist at jeg må få prøvet lidt forskelligt på!

Translation: Dilemma! I want a pair of air max 1, but I can't decide which pair. There are so many nice combinations of colours. I have found these, but I am not sure which pair I like the most. Maybe the two last ones. Which one do you like the best? I guess I will have to try some on soon!

2 comments:

  1. Jeg kan rigtig godt lide de to sidste par :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er også dem jeg hælder mest til, men det er virkelig svært, for jeg synes at de er fine allesammen :)

      Delete