22 Apr 2013

HOW WOULD YOU DRAW YOURSELF?

Hej Piger!
Der er næsten gået halvanden måned siden mit sidste indlæg. Jeg har ikke haft inspiration til at skrive noget på bloggen, så jeg tog mig den tid jeg behøvede, i stedet for at skrive en hel masse 'bare fordi'.
Men dette bliver jeg nød til at dele med jer!

Jeg så denne her kampagne i morges og vidste, at jeg blev nød til at dele den. Dele den, så så mange kvinder som muligt kan få den at se. Jeg synes den er smuk og jeg fik tårer i øjnene og en knude i maven da jeg så den. Det gør ondt på mig at mange kvinder ikke synes at de er gode nok, fine nok, smukke nok, tilstrækkelige nok. og.så.meget.mere. INKLUSIV mig selv. Derfor tårer i øjnene og knude i maven. Jeg tror som mange af jer derude, at vi har dårlige dage og gode dage, også i forholdet til, hvordan vi ser os selv. OG DET ER OKAY. Hvad der IKKE er okay, er at dyrke alle de negative tanker og udsagn vi har om os selv. For det er jo ikke sandt, og ikke sundt.

Denne video er sådan et godt tegn på, AT vores egen indre kritiker IKKE taler sandt. Personligt er jeg min egen hårdeste kritiker og det kan være godt, men det kan også være skidt. Jeg er stadig i en proces med at finde en balance. Måske dette er en livslang proces, måske ikke. I hvert fald er det så vigtigt at vi reflekterer over, hvordan vi portrætterer os selv, opfatter os selv, og italesætter os selv. Vigtigst af alt over for OS SELV! 

Jeg synes at I skal gøre jer selv den tjeneste, at se denne nye kampagne fra dove og måske tænke over, hvis nødvendigt, hvordan I ville tegne jer selv. Jeg har for en lille måned siden revet min gamle tegning i stykker og nu har jeg tegnet en ny. DEN er SÅ FLOT og DEN er jeg STOLT over. Jeg kan kun opfordre jer til at gøre det samme :-).



No comments:

Post a Comment