28 Feb 2013

GOODMORNING


Godmorgen skønne I! Jeg er frisk og næsten udhvilet - og har været i gang tidligt i dag, da jeg allerede skulle være på mit arbejde kl. 8.00 til møde. Men det føles skønt, og det er lige før at jeg vil gøre det til en vane at stå så tidligt op. Jeg er helt klart et morgen menneske og er meget mere produktiv i løbet af formiddagen end eftermiddagen. Så tror jeg virkelig vil gøre mit, for at få indført tidlige morgener igen. Det har fungeret før, så det kan også fungere igen. Hvordan gør I? Har man et arbejde er det let (synes jeg) men er man studerende og skal skabe sin egen hverdag så synes jeg at det kan være ret så svært.
Ellers kan I nok mærke at inspirationen ikke har været den største her på bloggen - tror det kommer igen... Så skal jeg nok gribe den og blogge derud af - men lige nu må jeg vist hellere fokusere på dagens 'plugg'. Kan I have en rigtig god dag. Xx

Translation: Goodmorning! I have been up really early today, because I had a meeting at my job. But actually it feels fantastic to be up so early and I might make a habbit out of it. I am a morning person and I am so much more productive earlier than later during the day, so I should start making it a routine.. Anyways I just want to wish you a great day. My inspiration for blogging haven't really exsisted lately, but I'm sure it's back soon. Have a great day girls. Xx

No comments:

Post a Comment