25 Jan 2013

INSPIRATION WHERE ARE YOU?







 
Det er ikke meget jeg får blogget for tiden. Jeg har ikke rigtigt mine eksamener at give skylden længere, men jeg føler mig til gengæld fuldstændig uinspireret og tro mig, mine outfits er ikke lige noget at råbe hurra for, for tiden. Vi har haft -14 til -19(20) grader den sidste uges tid og for mig er det ALT for koldt til at gå op i fashion. Jeg er praktisk og de fleste dage ender jeg i mine varme trøjer, uld på uld på uld og store støvler med uldsåle. Jeg er rigtig træt af den her vinter som Stockholm byder på i år og jeg længtes virkelig til sne, is og kuldegraderne er ovre og foråret kommer. Det bliver fantastisk gør det. Pt har jeg taget hul på mit speciale, eller det vil sige, jeg er begyndt at tænke lidt på, hvad jeg mon skal skrive om - glæder mig til at komme rigtig i gang, tror det bliver et rigtig spændende forløb for mig.
Eftersom jeg ikke rigtig har nogle outfit billeder at dele med jer, så tænkte jeg at jeg lige kunne dele lidt af de seneste billeder fra instagram. De beskriver nu meget godt, hvad dagene går med. Hvordan gør I med vinter og Fashion? Er I lige så uinspireret som mig, eller er den lidt mildere vinter hjemme i Danmark lidt nemmere at arbejde med :)?

TRANSLATION:
I don't really blog a lot these days. I feel so uninspired and I don't even have exams to blame! But this last week we have had -14/-19 degrees and I must admit that my outfits are nothing to brag about. I go for the warmest sweater I have and top it off with my warmest boots and ad some more whool - there you have my outfits.. I long for spring and for the ice, snow and cold to leave Stockholm. How do you handle cold weather and fashion? Does it work at all for you? I guess I must admit it doesn't for me :) Instead I'll share some of my latest instagram pictures - they describe my days pretty well :).

No comments:

Post a Comment