10 Dec 2012

ME & TAZZ



Hej Piger! Det er svært at tage outfit billederne når man ikke har en fotograf og jeg er ikke meget for billeder indenfor med dårligt lys etc. men måske, det kan blive den eneste udvej. Modsat synes jeg nu også at billeder kan blive hverdagsagtige og mere 'rigtige' når de bare tages foran f.eks. spejlet. Det er jo sådan 'on the go' man ser ud. Anyways.. jeg ville så tage disse billeder til jer i går. Men kameraet blev ved med at skifte fokus - og det kunne ikke rigtigt finde ud af, om det ville fokusere på mig eller Tazz ;) endte dog med lidt af os begge. Det er gennem sådan her billeder at man bl.a. ser, at man ikke bor alene i lejligheden. Jeg havde nok valgt lidt andet 'pynt' i vinduet, hvis det stod til mig, men kæresten (elsker) hans bamse og han blev så glad da den fik lov at sidde dér :) Hvordan gør I når det kommer til indretningen? Har I også mange kampe om, hvordan der skal se ud, eller 'ruler' I over hele linjen? Jeg tror stadig vi er ved at finde balancen :)

TRANSLATION:
Hey girls! I'm trying to figure out how to get some outfit shots for you these days. I don't have a photographer to take my pictures. Yesterday I wanted to do some quick shots of what I was wearing but it ended up as a project with me and the camera, which couldn't decide whether to focus on me or Tazz :) I'm realizing through these pictures that Tazz probably wouldn't have been in the window if I lived alone - but my bf got so happy when I agreed to have him there.. How do you guys do it? Lots of 'fights' on how to decorate and so? or who decides? I think we are still trying to find a balance ;)

No comments:

Post a Comment