14 Dec 2012

FRIDAY MORNING & TONIGHT

Source: models.com
Jeg gad godt at min fredag morgen havde set lidt mere ud som denne - men det ville være en stor løgn. Jeg har simpelthen så travlt med skolen, at det halve kunne være nok. Måske lidt min egen skyld? Uanset, så tror jeg ikke det bliver til meget jul og nytår til mig i år. Jeg har haft så svært ved at finde de rette forskningsartikler til min opgave i mit fag om Evidens. Men jeg tror måske, uden at håbe for meget, at jeg har fundet lidt jeg kan bruge nu.. Det er nemlig det jeg har brugt min fredag morgen og formiddag på.. At søge forskningsartikler og andet litteratur er måske noget af det jeg bruger mest tid på på mit studie?! Men det er jo en del af det, og nu glæder jeg mig til at dykke ned i det jeg har fundet og se om jeg kan få noget spændende ud af det.. Men svært det er det altså! Inden jeg dedikerer min lørdag og søndag til studiet, så vil jeg få pakket færdig og gjort mig klar. Jeg er nemlig så heldig, at vi på mit arbejde er blevet inviteret på Julefrokost ophold. Det vil sige at vi alle sammen er inviteret på SPA med overnatning, så om et par timer sidder jeg og kobler af i dampbad el. lign og i aften skal vi så holde traditionel svensk julebord - Perfekt måde at starte weekenden på :)Nu vil jeg smutte ind og pakke tasken så jeg kan komme afsted. Jeg håber også at I får en skøn weekend og at jer der skal til julefrokoster får nogle gode fester. Xx

TRANSLATION:
I wish my morning would have looked just a bit more like the picture - but the truth is that I am so so super busy with school, so all morning have been dedicated to research for my next exam. I have had trouble finding the right articles so I have spend to many days just searching without anything - but I might have found a few articles and meta-analyses that I can use for my paper. Before I start a weekend packed with school work I am going away over night with my job. We all got invited to spend the night outside of Stockholm. So in a few hours I will be sitting in the steamroom or sauna relaxing followed by a traditionel Swedish Christmas Dinner tonight. Can't wait. I should go pack my bag so I wont be late. I hope all of you will have a great weekend as well. Xx

No comments:

Post a Comment