8 Nov 2012

THROWBACK THURSDAY


 Oh! So young and...

I anledningen af, at jeg skal tilbringe en HEL weekend i Aarhus med de mest fantastiske tøser og gensyn med fine fyre fra min kollegietid, så bliver jeg nød til at lave et såkaldt 'Throwback Thursday' inlæg. Måske det er noget jeg godt kunne finde på at fortsætte med. Elsker når alle de forskellige celebrities osv. laver disse posts på deres twitter, facebook, instagram mm. Anyways.. måske de to smukker damer ikke synes om disse billeder, men jeg ELSKER at kigge tilbage og mindes vores fantastiske tid på kollegiet i Aarhus :) Jeg vil ønske alle jer læsere en fantastisk weekend. Måske der nok bliver lidt stille herfra, men nu må vi se. Kan I have en fantastisk weekend alle sammen. Xx

TRANSLATION:
I am going home to Denmark this weekend to spend a whole weekend with these two wonderful girls. I can't wait to see them and just to catch up. Because of that I thought I would post these old photos of me and them. I kind of like the 'Throwback Thursday' idea. Anyways I might do some more of these posts in the future. Guys, have a fantastic weekend. Xx

2 comments:

  1. Haha, at dømme ud fra ovenstående billeder er der grundlag for en god weekend ;)
    Nyd den!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ja, det kan du tro der var! Og tak, håber også at du har nydt din! Xx

      Delete