19 Nov 2012

MAISON MARTIN MARGIELA FOR H&M #2


I sidste uge da kollektionen fra Maison Martin Magiela kom ud i H&M butikkerne, havde jeg så travlt, at jeg ikke nåede forbi. Derfor tog jeg i går, søndag, lige et smut forbi. Jeg var ret nysgerrig på at se de fine ting IRL og mærke lidt ved de forskellige materialer. Jeg vidste godt at jeg ikke ville købe noget med hjem, da der er stop på shoppe kontoen. Men jeg ville nu alligevel lige se kollektionen. Der var faktisk en del fine sager tilbage. Jeg har lavet en lille collage med mine favoritter. Min absolut favorit må være den fine blå oversize strik med sølv detaljerne. Den er simpelthen SÅ fin. Har I været forbi og kigge på kollektionen? og mon nogle af jer har købt noget derfra? Har I nogle favoritter?

TRANSLATION:
Last week when the collection from Maison Martin Margiela by H&M hit the stores I was to busy to go to H&M to check it out. But yesterday I went by H&M. I wanted to see the collection IRL and to feel and see the materials used. There was a lot of nice things left in the store. I mas a collage of my favorite pieces. Did any of you buy anything from the collection and what are your favorites?

2 comments:

  1. Jeg har slet ikke pengene til det og der har heller ikke været et item jeg ikke kunne leve uden! Når det så er sagt ville jeg elske at eje de sorte støvler du også viser :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg er i samme situation, så jeg ved hvad du mener! Ja - støvlerne er virkelig fine :) Xx

      Delete