3 Oct 2012

BLACK AND NAVY BLUE

 

Trenchcoat / Vila, Sweater / Zara, Skirt / H&M Trend, Shoes / Vagabond & Bag / Selected Femme

Godaften Damer! Har i haft en god dag? Jeg selv sidder tilbagelænet i sofaen efter en lang dag med skole og læsning. Rart at slappe lidt af. Efter sort er min ynglings farve blå og specielt marineblå - det kan også ses i garderoben og ikke mindst på billederne fra i dag! Jeg har simpelthen så sindsygt travlt både sådan IRL men skam også oppe i hovedet - så der er ikke tid til særlig meget sjov disse dage. Glæder mig til at komme ud på den anden side med overstået flytning og to færdige eksamener, så kan jeg se lidt mennesker og være social igen, hvis ikke ellers de har glemt hvem jeg er ;)

TRANSLATION:
Hey Ladies! Did you have a good day? I am finally sitting down after a long day with school and studies. It is nice to relax a bit. As you might see in the pictures, my favorite color after black is navy blue. I have a lot of navyblue in my wardrobe. I am a busy bee these days with exams and our moving coming up. I can't wait to get out on the other side, hopefully that means I get to be social again - if the world haven't forgotten about me that is ;)

No comments:

Post a Comment