27 Jun 2012

ON THE ROAD



Her er lidt billeder fra en lille by vi stoppede i på vores tur i sidste uge inden vi kørte mod landet (sommerhuset) - det var en super hyggelig lille svensk by med svenske huse, en fin å og ikke mindst det vildeste is sted, hvor jeg tror vi spiste den største is jeg nogensinde har fået :) Mit outfit afspejler overhovedet ikke, hvordan jeg ellers havde på mig i sommerhus. Skal nok poste lidt flere billeder fra sommerhusturen en af de næste dage, så kan I se, hvordan jeg tog mig ud!

TRANSLATION:
An outfit from last week where we were on the road to go to the swedish country. This outfit does not reflect whatever else I wore on the country haha - will show you one of these days!

2 comments:

  1. Virkelig flot outfit;-) er også lige kommet hjem fra en uges ophold i vores svenske sommerhus :-) jeg elsker bare Sverige naturen minder mig lidt om jamaica hvor jeg er født og opvokset:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak :)! Ja den svenske natur er simpelthen for skøn. Xx

      Delete