7 Mar 2012

SOME TIME LAST WEEK



Godmorgen skønne I! I går var én af de dage, som man helst ville være foruden - og på mange måder bare slet ikke min dag! Men i dag er en ny dag og jeg vil have det bedste ud af den :) Derfor er jeg tidligt oppe, og skal have læst et par timer, inden jeg har forelæsning fra 15-18.00. Lidt et dumt tidspunkt, men det er min anden sidste forelæsning i dette fag og det er et interessant emne vi skal have fokus på denne gang, så jeg ser frem til forelæsningen :) Jeg håber I har en god start på dagen. Jeg tænkte lige jeg ville vise jer det her outfit fra en gang i sidste uge. Det er egentlig ikke et jeg synes specielt godt om, men jeg vil så gerne gå lidt mere i farver, så det hele ikke bliver så mørkt altid, men.. ja, jeg ved ikke helt om jeg kan lide det eller ej! Nåh men anyways.. Forresten så ligger jeg et par lidt andre billeder ind senere, det er nemlig sådan, at jeg har fået, eller det vil sige (min kærestes mor) har købt et nyt objektiv, som jeg kan bruge til det kamera jeg allerede låner af hende. Så jeg har øvet mig lidt og I skal da lige se på hvad senere ;) Så kom forbi igen, ik'?! Någ nu vil jeg smutte - kan I have en rigtig skøn dag og husk på alle de skønne ting livet byder os, selvom det hele kan synes svært en gang imellem!

TRANSLATION:
Last week I tried to incorporate some color in this outfit, but somehow I don't know if I think it works - anyways don't think I like the outfit that much or maybe its just that color, but at least I am trying :) I have decided to make today a good day - yesterday was terrible in many ways! I have school in the afternoon, so I am spending my day studying before class. I hope you had a good start to your day! Check by later - I have been practicing with a new objective, so I wanne show what I have been practicing on :) Have a great day and see you later!

No comments:

Post a Comment