12 Feb 2012

A WONDERFUL SUNDAY


Jeg har simpelthen haft sådan en hyggelig søndag, sådan en rigtig hyggelig én af slagsen. Startede dagen med at sove dejligt længe, spise lækker (hjemmelavet) brunch med kæresten og de sidste par timer har jeg været rundt inde i city med en veninde, hvor vi fik kigget butikker og snust lidt til nogle af de få forårsvarer der er landet i butikkerne. Vi afsluttede med at købe en kop varmt og tog med sporvognen ud på Djurgården (egentligt for at gå en tur) men det endte med, at vi bare tog sporvognen derud og tilbage igen. Det er sådan en fin tur og vi fik snakket om alle de ture, vi skal gå derude, når vejret bliver varmere og forårssolen kommer frem :) Nu er jeg lige landet hjemme i sofaen og vil hygge mig lidt med en varm kop te og nyde de danske blade jeg købte sidste weekend, hvor jeg var hjemme. Bedre kan det vist ikke blive! Håber I har haft en god søndag - Har I lavet noget hyggeligt/spændende?

TRANSLATION:
I have had such a wonderful Sunday. Slept in, had brunch with my boyfriend and the last couple of hours I have spend with a friend in town. We went on a shopping round to check out all the spring collections, but not too much is out yet. Now I am at home about to enjoy a cup of tea and read my Danish magazines that I bought last weekend in Denmark. Could not be any better! Hope you had a lovely Sunday as well. Did you do anything nice and exciting?

4 comments:

  1. intet er bedre en søndags afslappning :)
    Super lækker blog!

    Kig endelig forbi min nyåbnet blog :)
    x blackstampss.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det er det bedste! Tak, jeg er glad for du synes om bloggen, du må meget gerne følge via bloglovin', hvis du har lyst :) Selvfølgelig kigger jeg forbi din blog :) Xx Jo

      Delete