13 Feb 2012

NEW IN // ESSIE BASE COAT




Da jeg var på shopping i City i går, røg der en lille ting med hjem :) Jeg har sådan gået og manglet en base coat til mine negle, da jeg anvender rigtig meget lak, og derfor er begyndt at tænke, at det er en god idé at beskytte sine negle mod misfarvninger. Desuden har jeg meget svage negle, så da jeg fik denne anbefalet fra Essie, så var jeg ret hurtig til at slå til :) Jeg har allerede prøvet den og konsistensen er rigtig lækker, kan ikke fortælle så meget andet, da jeg ikke endnu ved, om den evt. vil styrke mine negle, men jeg håber på det bedste :) I hvert fald, så skulle jeg gerne undgå misfarvede og kedelige negle! Den koster 145 svenske kroner (kender desværre ikke den danske, men mon ikke det er meget tæt derpå?!)

TRANSLATION:
Here is what I bought when I went shopping yesterday! I have been looking for a good base coat to use under all the polish I wear on my nails, so when I was recommended this one from Essie, I did not hesitate :) So far it seems really good! I have really weak nails, so I love that it strengthens as well :)

2 comments: