14 Feb 2012

COSY CARDIGAN & IQ TEST



I går så jeg sådan her ud, i min store varme cardigan (som faktisk også er én af kærestens aflagte). Jeg var hjemme hele dagen, hvor jeg burde have studeret, men fordi jeg scorede overraskende højt resultat på Mensa's IQ test både den danske og svenske, overbevidste jeg mig selv om, at det var okay (nu jeg var så klog) at tage en lille pause fra læsningen (læs: hele dagen) HAHA ;) Har I nogensinde prøvet de tests? I kan prøve det HER på Mensa's hjemmeside, hvis I også bliver nysgerrige som mig :) Anyways, det er så lækkert bare at tulle rundt derhjemme i en lækker varm cardigan! Håber I har en god tirsdag?! I dag skal jeg simpelthen have læst noget litteratur, kan desværre ikke leve for evigt på en høj IQ score ;)

TRANSLATION:
I was home all day 'studying' yesterday.. Well I was suppose to study, but I somehow ended up on Mensa's IQ tests and was suprised by my high score, so I decided (since I am so smart) HAHA that it was okay to take the day off ;) Have you ever done one of those test? I unfortunately only have the link to a Danish one.. Anyways, hope you are enjoying your Tuesday, today I HAVE to study, I can not live forever on a high IQ score ;)

2 comments: