27 Dec 2011

MY SISTERS RING

It's the one on the middle finger
Bliver nød til at vise jer denne fine ring min søster har! Den er så smuk så smuk! Det er et arvestykke fra min mor. Jeg har også fået en lige så flot ring, den har jeg også vist HER på bloggen :). Jeg elsker sådan et arvestykke og synes det er noget særligt at vide, at vores mor har båret dem da hun var ung også.
Det har været noget af en omvæltning at starte med 'studie' igen. Jeg har siddet på min mors kontor hele dagen og knoklet med opgaven. Men holder fri her til aften, da jeg skal planlægge lidt fødselsdag.. Håber det ikke har været alt for hårdt at starte op igen, oven på juledagene..

TRANSALTION:
I have to show you my sisters beautiful ring. I LOVE it! All of my sisters got a cold ring from my mom. I show mine on the blog a long time ago HERE. My mom have had them for many years and wore them when she was young! I love jewelry with a history like that :)

No comments:

Post a Comment