9 Dec 2011

INSTEAD ITS PIZZA

Nåh, jeg lovede jer jo godt nok nogle billeder af dagens outfit, men kæresten kom sent hjem, så jeg nåede at skifte til noget mere komfortabelt, man er vel syg og der er intet bedre end at slappe af, sådan en fredag aften. Kæresten tog dog disse lækkerier med sig hjem, fra vores lokale pizzaria. Uhm de smagte godt! Kan I gætte hvilken én der var min? Nu har jeg lige været oppe at købe chokolade og is og er super klar til bare at se film. Rigtig god aften derude. Vi ses imorgen!

TRANSLATION:
Earlier I said I would try to get my boyfriend to take some pictures of TODAYS but he was home after I put my sweats on, but instead he brought home these to goodies. Uhm they were good. Guess which one was mine? I just went to buy icecream and chocolate... Going to watch a movie. Have a great night guys. See you tomorrow!




2 comments:

  1. lækkert med pizza. ;-)
    super fin og spændene blog du har, jeg følger dig vis bloglovin nu.
    jeg har nogle spørgsmål jeg gerne vil stille dig omkring din blog, kan jeg maile til dig hvis du vil besvare ?..

    god weekend.

    kig endelig min blog, og håber også du vil følge min via bloglovin. deniceamalieh.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hej Melissa. Du er mere end velkommen til at e-maile mig dine spørgsmål, du finder mine e-amil under kontakt. Det lyder rigtig dejligt at du følger mig på bloglovin, det er jeg rigtig glad for at høre. Jeg kigger selvfølgelig også fordi din blog :)
    God weekend til dig også.

    ReplyDelete