20 Dec 2011

A HAPPY GIRL

I think I want my lips like this for Christmas - what do you think?
Jeg nåede slet ikke at blogge imorges da jeg skulle rigtig tidligt afsted hjemmefra og til seminar på Universitetet. Men i dag er en god dag. Har netop fået svar på mit andet fag som jeg har afsluttet dette semester og det gik rigtig godt, mit første gik også rigtig godt. Nu mangler jeg bare en eksamensopgave, som skal skrives mellem jul og nytår, men så har jeg klaret mit første semester på min kandidat eksamen på Stockholms Universitet og endda rigtig godt. Så ja, i dag er en god dag og jeg er rigtig glad. Håber også at I nyder jeres dag derude? Julen er så nær nu og imorgen skal jeg hjem til Danmark. Glæder mig :)

TRANSLATION:
I didn't have time to blog this morning, I had to be at the university so early to prepare for a seminar I had today. But today is a good day and I'm a happy girl. I just got the result back from my other course from this semester and it went really well, so I couldn't be happier. I hope you guys are having a good day as well. Christmas is so near and I can't wait to fly home to Denmark tomorrow. I'm so excited :)

No comments:

Post a Comment