18 Dec 2011

EARLY BIRTHDAY PRESENT

I går kunne min kæreste ikke længere lade være med at give mig min fødselsdagsgave.. Og ihh det blev jeg glad for hehe. Jeg har fødselsdag mellem jul og nytår når jeg er hjemme hos familien i Danmark, så han ville give mig den inden jeg rejser hjem i næste uge. Jeg blev SÅ glad kan jeg sige jer. Han kender mig virkelig godt, ik' :) Her får I lige et lille hint, så skal jeg vise, hvad der var inde i den fine box senere! Elsker når gaver er så fine i deres indpakning også, der er ikke noget bedre og det gør bare gave oplevelse endnu bedre :)

TRANSLATION:
My birthday is between Christmas and New Years when I'm home in Denmark with my family, so my boyfriend wanted me to give my birthday present before I go home next week and today he couldn't wait any longer :) Here is a hint to what he gave me, I'll show you guys what was in the box later, but I'm telling you it was good :). Don't you just love the box, I love when presents come in nice boxes like this, makes the experience of getting a gift even better :)



No comments:

Post a Comment