10 Nov 2011

VISIT FROM AARHUS

Christmas Lunch 2008

Spotted at a Basketball Game
Christmas Lunch 2008

Valentines Day 2009

Jubii - I aften får jeg besøg af to skønne skønne piger fra Århus. Glæder mig SÅ meget til at se jer Louise og Annemette. Vi får den skønneste weekend. Så her bliver nok lidt stille på bloggen, elsker kvalitetstid med dem hjemmefra, så vi ses på den anden side.. I må have en skøn weekend derude, jeg tager mig en god forlænget én... Hvorfor jeg faktisk også må tilbage til bøgerne nu :)
Lidt billeder af mig og de skønne tøser..

TRANSLATION:
Tonight my friends Annemette and Louise are arriving from Denmark. I can't wait to see them, hang out and show them Stockholm, it'll be epic :). A few pictures of me and the girls. Have a great weekend. I'll see you on the other side!

No comments:

Post a Comment