24 Nov 2011

THURSDAY MORNING


Godmorgen alle sammen! Håber I har sovet godt og haft en god start på dagen? Jeg tog mig den frihed og sov et par timer længere i dag, så nu sidder jeg og nyder mit smilende æg, noget havregrød og en god kop te. Præcis sådan nogle morgener elsker jeg! God tid og ingen stress. I går var jeg inde at se Drive sammen med alle mine danske venner :) - Den var jo bare super god, lidt klam, men alligevel rigtig god! Nu vil jeg tilbage til morgenmaden. I må have en skøn dag - min står på forelæsning og opgaveskrivning. Ses senere!

TRANSLATION:
Good morning everybody! Hope you guys had a great start to this day? I took the liberty of sleeping in this morning and now I'm enjoying a nice breakfast. I love these calm mornings with no stress - simply the best way to start a day. Last night I went to watch the movie Drive - it was really good! I will return to my breakfast, but have a good day guys. I have school and my paper to do today. See you later!

No comments:

Post a Comment