21 Oct 2011

CARIN WESTER JACKET

Jeg skal SÅ meget prøve denne her jakke fra Svenske Carin Wester! Uhh den er virkelig fin. Hvad synes I? Jeg skal snart på jagt efter en dejlig varm vinterjakke som kan holde mig rask og varm hele vinteren i Stockholm. Jeg håber at kunne finde en der også er lidt smart og feminin og denne er jo virkelig det HELE :) Den koster 3200 SEK, hvilket jo er en god slat penge. Men jeg betaler gerne en god stor slat for en fin jakke som denne. Hvad går I efter? Skal det være smart, eller praktisk og varmt??
P.s hendes butik ligger lige på den anden side af gaden hvor jeg bor hehe - måske LIDT farligt!

TRANSLATION:
LOVE this jacket from the Swedish designer Carin Wester. I would love to wear a stylish AND warm jacket like this this winter in Stockholm. Think I need to try it on at least :)
What do you think?

No comments:

Post a Comment