11 Oct 2011

EVENING READING


Hej hej Bloggen! Har I haft en god dag derude?
Jeg har haft en rigtig lang dag med opgave skrivning på biblioteket, så da jeg handlede ind efterfølgende, måtte jeg bare forkæle med selv med den nyeste udgave af Elin Klings magasin STYLEBY, som jeg faktisk har vist jeg før lige HER. Så nu ligger jeg på sofaen imens kæresten ser fodbold. Fantastisk er det virkelig! Håber også at I nyder jeres aften. Hvad mon af spændende ting I laver? Nåh nu vil jeg nyde det her helt 'crispy' magasin, der er simpelthen ikke noget bedre end et nyt magazin. Lugten og de blanke og crispy sider der buner med inspiration. Ej, er jeg underlig, eller er der i det mindste bare nogle af jer, der har det på samme måde?? RIGTIG god aften i hvert fald. Vi ses imorgen!

TRANSLATION:
I had a long day today and spent most of it at the library studying. which is why I am now resting on the couch with the newest edition of STYLEBY (Elin Klings magazine)! Just what I need! A new crispy and glittering magazine, I love it! Hope you are enjoying your evening as well.I'll return to the crispy pages for some good inspiration - See you tomorrow!

No comments:

Post a Comment