19 Oct 2011

19. OKTOBER 2011

Wish I looked this fresh :)
 Hold da op en pause jeg har fået taget med her fra bloggen! Jeg har simpelthen så travlt for tiden, mest med skolen og med at få skrevet alle de opgaver der skal afleveres. Og ja så vågner jeg syg imorges... Passer slet ikke ind i mine planer. Nåh.. Men med en masse kamillete og andet godt har jeg forsøgt på bedste måde at læse fra sofaen, men det er virkelig svært og jeg har bare slet ikke samme disciplin som når jeg sidder ude på universitet... Dagen flyder bare sådan ud og man synes aldrig helt at man har læst nok... Lidt der jeg er lige nu, så tænkte det var alle tiders lige at tage en pause i læsningen og tjekke ind her for en gangs skyld. Kan slet ikke blogge tilstrækkeligt nok til at møde mine ambitioner for bloggen, men lidt må også kunne gøre godt en gang imellem :)
Håber I har det godt derude og er ved at vænne jer til, at det nu er blevet efterår for alvor, måske jeg skulle fortælle mig selv det, også når jeg klæder mig på om morgenen, måske jeg kunne have undgået denne irriterende forkølelse og dårlige hals.. Nåh ikke flere sure opstød fra mig - Ha' en fantastisk aften. Vi ses!


TRANSLATION:
Wow it's been a while since I had the time to blog... I wish I could do it all the time. But school wont allow it, it's that simply! And to top that, I woke up sick this morning!! Hmmm - anyways will be back again soon. Take care and remember to check in again soon :) See you!

Picture source: models.com

No comments:

Post a Comment