7 Sept 2011

FOR SALE: CONVERSE

Jeg saelger mine hvide converse str. 39 (dame str. 8). De er koebt i foråret og brugt et par gange. Der er ikke noget galt med dem. Man kan selvfoelgelig se at de er en smule brugt, men ellers i super stand! Jeg saelger dem kun fordi at jeg simpelthen slet ikke får dem brugt. Taenkte at der måske var en anden der kunne få mere glaede af dem.

300 kr. + porto - Skriv i kommentar feltet hvis I er interesseret.

TRANSLATION:
Converse for sale - I have only used them a few times. 300 Danish Kr. + shipping.




2 comments:

  1. Jeg blev lige en smule mere glad for at jeg købte Converse i staterne da du skrev prisen på dine :P
    Så .. har lige købt, og mangler sådan set ikke. Desværre!
    Håber du får dem solgt!

    ReplyDelete
  2. Hehe ja, det er lidt en anden pris derovre :)

    ReplyDelete