29 Aug 2011

BLUE SATURDAY

Jeg fik aldrig vist jer resten af mit outfit fra i lørdags, hvor jeg for første gang i 14 dage var ude at gå - ihh det var fantastisk og så var endda solskin :)
Jeg fik slet ikke blogget i går. Er fortsat ikke helt på toppen og hvordan min krop har det, svinger meget synes jeg. Nogle af jer der har haft lungebetændelse? Havde I også ondt i ryggen langt hen i forløbet? Fortsætter det mon, og hvor lang tid går der før jeg er sådan ovenpå igen og ikke har den der udmattethed i kroppen?? Hmm håber nogle af jer kan svare på spørgsmålene, ellers må jeg vente i tålmodighed.
Nu har jeg i hvert fald det meste af mit litteratur til det ene fag jeg starter i næste uge, så har i hvert fald nok at kaste mig over, når jeg kan overskue det. Vi har 11 bøger plus til løse til det her fag, virker lige rigeligt hehe!
Håber I har haft en skøn weekend alle sammen. Og at I er klar til endnu en uge.. Jeg vil lakkere mine negle færdige og så måske få kigget lidt på den litteratur.
Sådan her så jeg ud i lørdags BLUE N' BLUE

TRANSLATION:
This is how I looked on Saturday when I went for a walk in town for the first time in 14 days, wow it felt good. Hope you guys had a lovely weekend? I'm still not a 100 % after my lung infection, but hopefully this week I will start to feel on top again! Have any of you had a lung infection? and how long were you sick for?? I'm starting to get a bit impatient here..


I love my little blue jacket from H&M


2 comments:

  1. Skøn blog! Kig forbi ;)
    Love C.

    www.carolineskovjohansen.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Tak for det Caroline :) Bliv endelig ved med at kigge forbi..
    Knus herfra :)

    ReplyDelete