30 Aug 2011

30. AUGUST 2011


Hej med jer! Jeg har sat mig godt til rette i sofaen, hvor jeg de næste par timer vil fordybe mig i mit litteratur. Ja, det beskriver nu også meget godt min dag i går, og jeg har på fornemmelsen, at mine dage de næste to år vil se nogenlunde sådan ud! Jeg går dog ud fra at der vil blive lidt miljø forandring så snart jeg får det bedre. Tror jeg er lidt mere effektiv på biblioteket end i sofaen? eller :) Der er SÅ meget litteratur at det nærmest føles ALT for uoverskueligt, men mon ikke hvis jeg kommer ind i kampen, at det rent faktisk vil rykke lidt.. HMM og hvad var det lige jeg savnede ved at studere?? Ej, det bliver jo helt fantastisk og jeg glæder mig til AL den faglige indput jeg igen får!! Det bliver super :)

TRANSLATION:
I'm settled in my couch and ready for a day of reading. I have SO much litterature on this course, it seems almost impossible for me to finish all of it, but maybe if I actually started I would probably manage to read some of it at least. I can't wait till I feel better again, then I'll go to the library and read. I'm pretty sure I'll be much more efficient there hehe! Have a great day guys :)

No comments:

Post a Comment