26 Aug 2011

26. AUGUST 2011

I'M UP!



I dag er jeg faktisk ikke sengeliggende :) Jeg er prøvet at stå op, har været i bad og... Ja, jeg har fået lidt make-up i ansigtet yeah. Nu begynder jeg at kende mig selv igen. Men puha hvor jeg har det varmt. Jeg sidder bare her og kan mærke min temp. stige. Ja, det kommer virkelig til at gå langsomt det her. Havde alle mulige ideer om, hvad jeg måske kunne her til weekenden. MEN det kan jeg godt droppe, så i dag er faktisk et stort skridt. Håber I glæder jeg til weekenden og I har en masse gode planer at se frem til, eller ingen (det kan være lige så godt, hvis man render rundt hele tiden!)
Jeg vil have lidt luft ind i stuen på en eller anden måde inden jeg sveder helt væk. Men vi ses senere og ha' en fantastisk dag og weekend alle sammen!

TRANSLATION:
I'm not laying in my bed today, I actually got up and I were even able to put on a bit of make-up yeah :)
But I'm SUPER warm and I feel how my temp is raising, so I'm sure I still need to rest and this is taking forever it seems. Hope you guys are looking forward to the weekend and that you have some good plans coming up. Have a good one, I'll see you guys later!

No comments:

Post a Comment