19 Aug 2011

19. AUGUST 2011

Jeg ligger fortsat i sengen... Ja, ingen fremskridt her tværtimod! Nu vil jeg gerne snart kunne føle mig på toppen igen, der er så mange ting jeg gerne vil og ikke mindst ud og være i den sidste sommer sol der stadig er over Stockholm.
I går kom der reklame ind af døren fra JC (svensk butik) og jeg faldt over denne lækre lækre trøje. Jeg skal jo have en lækker strik her til efteråret og denne kunne måske være perfekt. Også fordi den ikke er HELT så skrigende som fx denne HER.
Men hvad synes I? Er I mest til den pinke/skrigende farvede eller synes I lige som mig at denne måske er ligeså fin, om ikke andet lidt mere nedtonet? :)

TRANSLATION:
Unfortunately I'm still sick and tied to the bed :( I DONT wanna lay here anymore and is SO much looking forward to get bettet! So much stuff I wanna do.
Right now I'm dreaming about adding this nice sweater to my autumm wardrobe. It reminds me about the Pink Sweater I posted HERE. Which one do you like the best??


No comments:

Post a Comment