17 Aug 2011

17. AUGUST 2011

Øv øv øv jeg er blevet syg! Det føles som år siden at jeg har været nød til sådan helt at ligge mig. Men i dag kommer jeg ikke op af sofaen, jeg har ligget her med dynen og sovet hele formiddagen :( Jeg har dog lige prøvet at spise lidt, håber det kan give lidt energi! Men øv hvor har jeg det skidt. Håber I har det godt derude og at I nyder denne ellers skønne onsdag?? Fortæl gerne hvad I laver. Jeg vil sørge for at drikke en masse vand og læse gode blade.
Kryds fingre for at jeg har det bedre imorgen :)
Vi ses senere!
TRANSLATION:
I'm sick and I hate it. I can't remember when I was sick the last time, it feels like ages ago. I've been stuck to the couch all morning and been sleeping pretty much the entire time. Hope you guys are having a way better day than me, it looks like a nice day outside! Are you up to anything interesting?? I'll stay in bed and read my magazine. Hopefully I feel better tomorrow.
See you later!

No comments:

Post a Comment