16 Aug 2011

16. AUGUST 2011 - MIND POWER




I går gik jeg i gang med at læse denne bog om Mind Power! Det er ikke nogen hemlighed at jeg elsker litteratur om selvudvikling og finder det meget inspirerende. Hvilket selvfølgelig gjorde at jeg blev fanget af denne bog.
Jeg ved ikke om ikke de fleste af os godt kunne lære lidt mere om de til tider noget negative tanker vi har, og hvordan de får lov til at styre os 'ubevidst', eller?
Jeg vil da i hvert fald synes at det kunne være super at blive optimeret til en mere optimistisk tankegang. Jeg vil ikke kalde mig selv en evig pessimist, men jeg kommer ikke udenom at jeg også har negative tanker som på en eller anden måde nok hindrer mig! Hvorfor ikke prøve at lave lidt om på det hvis det er muligt :)
Jeg vil efterlade jer med dette citat fra bogen:

"Whether you're an optimist or a pessimist, may not affect the outcome. It's just that the optimist has a better time in life."

TRANSLATION:
Yesterday I started to read this book about Mind Power. I find it very intesting how we can control our thoughts and how many of us don't know how to do it, so that we get the best outcome. I hope the book will give me a better insight of my own thinking! Why not try, you might get something good out of it :)

I'll leave you with a quote from the book:

"Whether you're an optimist or a pessimist, may not affect the outcome. It's just that the optimist has a better time in life."

No comments:

Post a Comment