26 May 2011

Naja Rosa koncert

I aften skal jeg til koncert med Naja Rosa sammen med to af mine gode veninder. Jeg glæder mig helt vildt meget da det er længe siden jeg har været til koncert..
Hvis I er mere interesseret i hendes musik, så kan I finde mere inde på hendes myspace profil.
Nu vil jeg begynde at gøre mig klar til aftenen, har stadig ikke helt fundet ud af, hvad jeg skal have på. Og snart kommer min veninde, da vi først skal en tur i Frederiksberg Have, så ud at have noget at spise og så ellers ind til Jazzhouse hvor koncerten finder sted - så ja, lidt hektisk når det at blive inden, men super hyggeligt.
Jeg poster billeder fra det hele senere. I må have en fantastisk aften :)

I'm going to a concert tonight with the danish artist Naja Rosa, I'm super excited :) If you wanna listen to some of her music you can find it on her myspace.
I have to get ready since I'm going to the park and out for dinner before the concert.. Have a great night you guys :)

No comments:

Post a Comment