4 May 2011

Costume Institute Gala 2011

Jeg elsker at browse igennem billederne fra Costume Institute Gala hvert år. Jeg er jo helt klart en rigtig prinsesse indeni og derfor kan jeg drømme mig til begivenheder, hvor jeg kunne bære nogle af alle de smukke kjoler som kvinderne ifører sig til dette prestigefyldte Galla hvert år :)
I kan se resten af de fine kjoler på Style.com
Her er nogle af mine favoritter blandt dette års kjoler.

Gisele i kjole fra Alexander McQueen

Rachel Evan Wood i kjole fra Gucci

Karen Elson i kjole fra Alexander McQueen

Natasha Poly i en meget sexet kjole fra Alexander Wang

Noami Watts i kjole fra Stella McCartney

Rihanna i kjole fra Stella McCartney

Taylor Swift i kjole fra J. Mendel
 
Kate Winslet i kjole fra Stella McCartney

 Picture source: Style.com

No comments:

Post a Comment