30 May 2011

30. maj - I want SUMMER

Godmorgen alle I skønne mennesker :)
Håber I har sovet godt?? Jeg glæder mig til dagen i dag, da min mor er i København og jeg derfor skal ud og solde lidt sammen med hende. Jeg regner ikke med, at der ryger noget med hjem i poserne i dag, da jeg INGEN penge har her sidst på måneden, men heldigvis ryger der jo snart en lille slant ind igen (det er ikke meget man får, når man intet job har ;(. )
Nåh men selvom vi havde den mest fantastiske tur i sommerhuset i weekenden, så kunne én ting have været bedre, og det var altså vejret!! Jeg synes det har været for gråt for længe og derfor håber jeg på, at det nu vender.. Så jeg atter kan komme i shorts'ne ;)

Goodmorning wonderful people ;) Hope you had a good sleep. Even though I had the most amazing weekend with the girls at the cabin, the weather could have been better.. I'm tired of grey days and rainy weather... I want summer so I can wear shorts again :).
My mom is in Copenhagen today, so I'm spending the day with her and her friend down town :)

Picture from last summer in Sweden - I want summer NOW!!

No comments:

Post a Comment