27 May 2011

27. maj - Pakker til sommerhus

Jeg har haft en rimelig travl formiddag og middag. Jeg har haft en masse praktiske ting jeg skulle nå og lidt få ting der skulle købes ind til weekenden. Jeg tager nemlig i sommerhus på Nykøbing Sjælland med tre fantastiske piger. Jeg har glædet mig SÅ meget og tror vi får den hyggeligste weekend sammen :)
Vejret er jo ikke helt med os, så jeg har fundet regntøjet frem og stukket i noget meget komfortabelt tøj, hvilket jeg ligeledes har pakket med mig. Ihh hvor skal vi hygge os!!

Jeg har planlagt lidt indlæg til jer hen over weekenden, så helt glip af mig går I altså ikke hehe :) Måske der også bliver mulighed for at blogge fra sommerhuset med mobilen, det kommer nok mest an på internet forbindelsen.
Men i hvert fald må I have en fantastisk weekend. Nu vil jeg pakke færdigt og så gøre klar til at komme afsted.
Kys kys herfra ;)

I have had a pretty busy day so far.. I'm leaving Copenhagen for the weekend to spend it with tree amazing girls in a summerhouse in north Sjælland. I'm so so excited and know that we'll have a fantastic weekend. I have planned a few post for you, so the blog will still be going over the weekend:) If the internet connection is okay I might posts a few things from my phone.
I should get bad to packing - Hope you have a FANTASTIC weeken.
Kisses ;)

No comments:

Post a Comment