25 May 2011

25. maj - Selvforkælelse

Hej med jer :) Har I haft en god dag i dag?? For mig har formiddagen stået på selvforkælelse, som idag bestod af en svømmetur med efterfølgende afslapning i saunaen, ihh det var skønt og virkelig anbefalelsesværdigt :)
Vi skal huske at forkæle os selv noget mere synes jeg. Jeg prøver at huske mig selv på det, men jeg tror at vi alle sammen glemmer det i en travl hverdag. Det er bitte små ting vi kan gøre for os selv og det er alt sammen så livsbekræftende!
Hvad gør I for at forkæle jer selv? Og nu tænker jeg ud over shopping, som jo selvfølgelig også tæller, men ikke lige i denne sammenhæng ;)


I spoiled myself today with a trip to the indoor pool followed by some relaxation in the sauna, it was amazing - What do you do to spoil yourself??, and ladies I'm not talking about the weekly shopping trip :)

I'll enjoy a nice cup of green tea - Another way of spoiling myself :)

No comments:

Post a Comment