23 May 2011

23. maj - Hjemme igen


Hejsa bloggen. Så er jeg hjemme igen :) Jeg har haft en fantastisk weekend og håber det samme gælder for jer??
Jeg håber også at I har nydt de indlæg jeg havde planlagt til jer over weekenden :)
I dag har den stået på store vaskedag hos mig, men jeg nåede dog også en løbetur i formiddags som planlagt. Jeg har besluttet mig, at hvis der skal nå at ske ændringer med de overflødige kilo, så skal det være nu, ellers kan det jo være ligemeget hehe ;) Hvis I ellers har nogen gode råd hvad det angår, så er mine ører åbne!!

I aften holder mit Gospelkor Oikos, forårskoncert og jeg havde planlagt at jeg lige skal have kigget teksterne igennem en sidste gang - jeg kan den godt, men man bliver jo altid i tvivl og i aften gælder det jo ligesom :)

Jeg skal nok snarest poste lidt billeder fra min weekend med Anne, og så kommer der også et par indlæg om det jeg fik købt :) - det var ikke det vilde, men lidt kom der med i poserne :)
Rigtig rigtig god dag :)

I hope you all had a great weekend. I spend the best weekend with my friend Anne :) I have done a lot around the house today (did have time for a run though). Tonight I'm giving a spring concert with the Gospel choir that I'm in, so I should probably look at the lyrics a little bit before. 
I will post some pictures from my weekend with Anne in the coming days and will also make sure to share with you what I bought - I didn't go crazy, but a few things went in the shopping bags :)
Have a wonderful day :)

No comments:

Post a Comment