15 May 2011

15. maj - Mon det blir regnvejr

God søndag alle sammen - Håber I har nydt det af dagen, som allerede er gået :)
Vi har sovet helt vildt længe!! Det var meningen at vi ville have været tidligt oppe eftersom vi gik forholdsvis tidligt i seng. Men vi må begge have haft brug for det, for ingen af os vågnede før kl. 11. Men det er skønt, for nu føler jeg mig virkelig udhvilet :)
Jeg tænkte jeg lige ville blogge lidt eftersom min kæreste sidder og studerer!

Igår da vi var på vej ind til byen, hvor vi skulle spise, begyndte det at STYRTE ned. Det var så vildt og vi blev begge to helt vildt gennemblødte. Men da vi var kommet ind på restauranten og havde fået alt overtøjet af, var det lidt nemmere at grine af det. Jeg fik et tæppe henover mig, og med en masse god mad, så glemte vi lidt, at vi sad der helt gennemblødte :)

I hope you guys are enjoying your Sunday, I thought I would blog a little bit since my boyfriend need to study for a while. We have lots to do after, so I hope it wont rain again today. Last night when we went out for dinner it rained so bad that we were soaked when we got to the restaurant. But it we had a really nice evening after all - a blanket a lots of good food can do wonders ;) - Have a wonderful Sunday - I will see you later!

Søndags stemning på den gode måde :)
Nyd jeres søndag, det vil jer i hvert fald - vi ses senere :)
P.s. Jeg håber virkelig ikke at det begynder at regne i dag, vi skal rundt og nå en masse - og jeg orker ikke helt samme tur som i går ;)

No comments:

Post a Comment