26 Apr 2011

Stine Goya til mig

Som jeg tidligere har nævnt her på bloggen, så har jeg glædet mig helt vildt til Stine Goyas nye kollektion for Weekday kommer ud. Jeg har dog også været klar over, at den nok skal blive revet væk... Derfor følte jeg mig simpelthen så heldig da jeg trådte ind i Weekday på Drottninggatan i Stockholm, hvor hele kollektionen hang fint på sin plads til mig ;) - Af en eller anden grund har svenskerne ikke den samme gejst for Stine Goyas kollektion, eller også havde de ikke opdaget at den var kommet i butikken :) Men det var jo kun til min fordel, da alle pieces hang i alle størrelser og jeg derfor bare kunne vælge og vrage.

Jeg købte bukserne her til højre..
og kjolen til venstre, men i sort..
og den sorte top/jakke her til højre.
Så alt i alt må man jo sige at min første shoppetur i Stockholm blev så fantastisk indbringende :)

No comments:

Post a Comment