9 Apr 2011

Bruuns Bazaar & BZR collection

Midt under festlighederne i dag, tog mine søstre, deres kærester og jeg lige et smut forbi Bruuns Bazaar & BZR collection- & warehouse sale.


Hvis I klikker på linket, kan i få nærmere info vedrørende lagersalget som kører indtil tirsdag d. 12. april. Det kan anbefales hvis man er i Københavns området!
Jeg fandt en fin silkeskjorte og en lækker forårstrøje. Skal nok poste lidt billeder af de fine ting én af dagene, så I kan se hvilke kup jeg gjorde :)

Ellers håber jeg at I har haft en god lørdag?!
Jeg sidder nu med benene oppe, nyder en pose slik og ser en dårlig lørdags film i fjernsynet, alt er næsten som det skal være, mangler bare lige kæresten ved min side :( 
Men om meget snart er det heldigvis en realitet :)

Ha' en fortsat skøn lørdag alle sammen!


No comments:

Post a Comment