26 Mar 2011

Sikke en dag :)

Hold da op det har været en lang dag. Men en virkelig god dag.
Jeg har været sammen med Gospel koret hele dagen, hvor vi har fået sunget en masse god Gospel. Men jeg tror det bedste ved arrangementet var den undervisning vi fik af Claes Wegener
Han underviser efter mange af Sadolins teorier, og hvis I er interesseret i undervisning på højt plan, så kig et smut forbi hans hjemmeside!
Jeg synes virkelig det har været givende for min sang, at få så meget ny indput ifht til, hvordan jeg helt konkret skal bruge min støtte og hvordan man synger i de forskellige stilarter. 
Det var simpelthen SÅ fedt.

Nu har jeg til gengæld brug for lidt andet musik. Tænker at jeg lige vil dele denne dejlige sang med her på denne skønne lørdage aften..

God fornøjelse :)


No comments:

Post a Comment