29 Mar 2011

Post..

Jeg har fået pakke med posten i dag :) - normalt er det for mit vedkommende i en lidt anden form end det jeg har modtaget i dag...
Men faktisk har jeg modtaget noget, som jeg har manglet i lang tid.. Og nu må jer med cykelhjelm høre godt efter. 
Jeg har nemlig fået denne her smarte lille pose til min cykelhjelm. Posen tåler alt vind og vejr, og man låser den fast til cyklen, så man slipper for at slæbe rundt på sin cykelhjelm alle steder man går :)
Jeg synes simpelthen at det er så smart hehe !!
Det er nogle måneder siden, at en veninde tippede mig om den smarte pose, men har først nu endelig fået den købt!
I kan læse mere og købe den her.


5 comments:

  1. :) - ja det er jo en genial løsning!!

    ReplyDelete
  2. Den er skisme smart den pose :-) Så er der jo snart ikke flere undskyldninger for ikke at iføre sig sin cykelhjelm.....som jeg har haft længe og brugt max tre gange :-/
    Tak for fiffet!!!

    ReplyDelete
  3. Ja den er virkelig smart :) - hyggeligt at du har været inde og kigge, bliv endelig ved med det :)

    ReplyDelete
  4. Netto har fået den pose idag.... Så nu har jeg også købt en + en ny cykelhjelm. Så ingen undskyldninger mere.
    Jeg kigger med på bloggen :-)
    Go' nat!

    ReplyDelete