25 Mar 2011

Nye løbesko...

På vej hjem fra arbejde i dag tog jeg mig endelig sammen til at tage et smut forbi Endurance Sport på Gammel Kongevej. Det har længe været tid til at skifte mine løbesko ud, men det er bare sådan et træls træk på dankortet, så jeg har sådan lidt med vilje undgået det!
Nåh men altså jeg fik taget en løbetest og pænt som ekspedienten fik det sagt, så er jeg en af dem der pronerer MEGET!! Okay... Ja så er der jo ikke andet at gøre end at følge mandens råd og købe en god sko med ordentlig støtte!

Jeg har aldrig rigtig synes at løbesko var de pæneste, men var så heldig med mine gamle at de var sorte og lilla, men altså efter som man ikke bare kan vælge frit på hylden, så må man jo tage dem de anbefaler til ens løbestil.

Jeg købte de her fra Adidas til 1400 kr. Jeg er nu altså en NIKE-pige, men okay, jeg vil give skoene en chance - og så har de altså bare at være gode!! Ellers kan jeg tænke mig til mange mange ting som jeg kunne have brugt 1400 kr. på :)

Ses vi derude?

No comments:

Post a Comment